توسط hamedrashvand ۴ خرداد ۱۴۰۰ در برندینگ, مجله

لوگو متحرک حرفه ای

لوگو متحرک حرفه ای و انیمیشن های لوگو حرفه ای برای رشد کسب و کار شما

یک لوگو  متحرک حرفه ای نقش تعیین کننده ای در تعیین ارزش کلی یک برند دارد و شرکت های برتر به ان اشراف دارند  ، به همین دلیل است که مدیریت ، هزینه های زیادی را صرف ایجاد لوگو  می کند.

مطالعه انجام شده نشان داد که رنگ می تواند ۸۰٪ شناخت برند را افزایش دهد. امروزه بیشتر افراد رنگ آبی را با پپسی و رنگ قرمز را با کوکا کولا مرتبط می دانند.

اگر سازمان به طور موثر برندینگ  را انجام دهد ، بسیاری از افراد می توانند به سرعت اسم برند  را فقط با مشاهده لوگو تشخیص دهند. اکنون که از اهمیت لوگو آگاه شدید ، بیایید در مورد لوگو های متحرک  صحبت کنیم.

طراحی لوگو ملک سلیمان آژانس مسافرتی

طراحی لوگو ملک سلیمان آژانس مسافرتی

لوگو متحرک یا لوگو موشن چیست؟

یک لوگو موشن  یک قدم جلوتر از لوگو  استاتیک / فقط تصویر است ، جایی که میخواهید تاثیر گذاری فوق العاده ای در برندتان ایجاد کنید یک لوگوی متحرک با  افزودن جلوه ها و انیمیشن به ان تاثیر به سزایی دارد ، از افکت های پویای ساده گرفته تا ارائه ویدیوی کاملا کوتاه.

انیمیشن های لوگو  شرکت به عوامل مختلفی مانند هدف تجارت ، ماهیت برند تجاری و غیره بستگی دارد. شخص باید یک کار طراحی لوگو  را به یک انیماتور ماهر یا یک متخصص موشن گرافیک که از نرم افزارهای انیمیشن و سایر مفاهیم اطلاع دارد اختصاص دهد تا بهترین لوگو متحرک  را داشته باشد .

مزایای ایجاد لوگو موشن

بسیاری از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری زیادی روی لوگو های متحرک  انجام داده اند. آیا آنها مبلغ هنگفتی را برای هیچ چیز خرج می کنند؟ مطمئناً ، یک لوگوی متحرک فانتزی به نظر می رسد ، اما آیا تنها مزیت لوگوی متحرک است؟خیر پس بیایید چند نمونه از مزیت ایجاد لوگو موشن حرفه ای را بخوانیم :

۱-فوق العاده است و جلب توجه میکند

بسیاری از لوگو شرکت ها آنقدری تکراری شده اند که دیگر مردم نگاه شان نمیکنند . به لطف لوگو های  متحرک ، می توانید توجه  مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی خود را دوباره جلب کنید.

با افزودن جلوه های ویژه و انیمیشن به لوگو  ، می توانید در ذهن مردم تأثیر بگذارید. یک طراح عالی می تواند برخی از حرکات و جلوه های بصری مختلف را به لوگوتان اضافه کند که نشان شما را از سایرین متمایز کند. هنگام طراحی یک لوگو متحرک محدودیتی برای خلاقیت وجود ندارد.

 

۲-آگاهی از برند موثر

به یادآوری محتوای پویا از تصاویر ثابت آسان تر است.

اگر یک آرم متحرک چشمگیر در کمپین نمایشی از برند خود نشان دهید  ، مشتریان  نه تنها توجه خواهند کرد ، بلکه نام تجاری تان را نیز حفظ خواهد کرد.

 

 

۳-داستان ها باعث میشوند مشتریان با شما همزاد پنداری کنند

اگر نام تجاری داستان قدرتمندی برای گفتن داشته باشد ، مردم با نام تجاری همزاد پنداری می کنند. وقتی مردم یک لوگو متحرک را تماشا می کنند ، به سمت آن جذب می شوند و اگر آن را با یک داستان ترکیب کنید ، می تواند برای شرکت شما معجزه کند.

مشتریان شما قسمت عمده ای از وقت خود را در اینترنت می گذرانند. تبلیغات در اینترنت انعطاف پذیری بیشتری را برای شما فراهم می کند. با استفاده از لوگوی متحرک متناسب با نام تجاری خود ، می توانید آنها را به صفحه خود جذب کرده و نحوه ارتباط لوگو  با داستانی  که شرکت شما به آن متصل است را برای آنها توضیح دهید.

 

۴-طریقه ارائه شرکت را حرفه ای نشان  دهید

شما باید  کسب و کارتان را یک شرکت حرفه ای که می تواند به وعده هایش تحقق ببخشد نشان دهید . اولین عاملی که برای تعیین استاندارد شرکت در نظر می گیریم معمولاً ارائه آنهاست و در این فرآیند ، اولین نگاه به کیفیت لوگو است .

با داشتن یک آرم متحرک ، می توانید از آخرین روند انیمیشن های لوگو  شرکت در بازار نیز مطلع شوید. با تنظیم ارائه ، با توجه به نیاز بازار ، می توانید حرفه ای بودن خود را برای مردم آشکار کنید. شرکتی مانند Google از انیمیشن های جالب آرم استفاده می کند تا مردم خدمات خود را دوست داشته باشند.

نرم افزار ساخت لوگو موشن

بازار کار طراحی لوگو |شغل طراحی لوگو | لوگو شغل | استخدام طراح لوگو | درآمد طراحی لوگو | لوگو بازار | بازار لوگو | کار طراحی لوگو

یک دیدگاه بنویسید.