توسط hamedrashvand ۲ خرداد ۱۴۰۰ در برندینگ, مجله

بیلبورد ۵×۳ و عابر پیاده

یکی از تاثیرگذار ترین و مهمترین تبلیغات محیطی، بیلبورد می باشد که نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات محیطی بیشترین قدمت را نیز دارد. ارزش این رسانه ناشی از دسترسی به طیف گسترده ای از مخاطبین می باشد که معمولاً در پربازدیدترین و پرترددترین مکان ها قرار دارند، کانون تبلیغات مات با در اختیار داشتن بیش از هفت هزار مترمربع فضای تبلیغات محیطی، به ویژه بیلبورد در استراتژیک ترین نقاط شهر تهران و سایر شهرستانهای ایران، حجم بالایی از مخاطبان را پوشش می دهد. این رسانه یکی از بهترین ابزار برای معرفی محصول و برندینگ بشمار می روند.

بیلبورد در اصفهان

تبلیغات محیطی شامل بیلبورد، استرابورد، استند، تلویزیون های شهری، CLBها، تبلیغات بر روی پل های عابر و مبلمان شهری و…. می باشد که  بیلبورد مهمترین ابزار تبلیغات محیطی است. تبلیغات محیطی تصاویری هستند که در زمان مناسب، در بهترین مکان پیش روی بیننده قرار می گیرند و تاثیری انکار ناپذیر بر ذهن مخاطب می گذارند. تبلیغات محیطی معمولا اولین پیامی است که مشتری بالقوه از محصول دریافت می کند، این تبلیغات در مکان هایی تعبیه می شوند که خواه ناخواه در تیررس بیننده باشند به همین دلیل نسبت به سایر انواع تبلیغات برتری دارند.

پل ابوذر ۳وجه3وجه-گردان-پل-ابوذر

پل آذر نبش توحیدپل-آذر-نبش-توحید

تلگرام ما

telegram_logo-svg

اینستاگرام ما

sayna-insta

 

یک دیدگاه بنویسید.