برای هر کارآفرینی، همیشه یک لحظهی تعیینکننده وجود دارد که در آن، یک ایده به چیزی بیش از ایده تبدیل میشود. آن لحظهای که با خود میگویید: «انگار واقعا دارد اتفاق میافتد». خب حالا فرض کنید این اتفاق افتاد و شما مراحل رشد را به سرعت سپری کردید و برند شما روز به روز بزرگتر شد، الان زمانی است که شما نیاز دارید یک لوگوی مناسب داشته باشید. اما چه لوگویی را باید انتخاب کنید و چگونه؟
چرا باید لوگو داشته باشیم؟
لوگو، نماد و نشانهی حرفهای بودن است. شاید شما کارتان را از زیرزمین خانهی خود شروع کرده باشید؛ اما داشتن لوگو یعنی اینکه کار شما به طور حرفهای آغاز شده است.
لوگو را میتوان به سرعت روی یک تکه دستمال یا با یک نرمافزار ابتدایی سریع شکل داد. اما برای ساخت لوگو باید فکر و تلاش بیشتری به کار ببندید. چرا که دست آخر شما میخواهید به لوگوی خود افتخار کنید. الی وال (Allie Wall) بازاریاب، میگوید: «باید پیش از رونمایی از لوگوی خود، حس خوبی به آن داشته باشید. چرا که این لوگو، روی همه چیز از جمله وبسایت، محصولات، کارتهای ویزیت، خبرنامهها، فاکتورها، شبکههای اجتماعی و … میآید.
اگر لوگو ضعیف باشد، دچار دردسر بزرگی میشوید. سعی کنید برای ساختن لوگویی متفاوت وقت بگذارید و ببینید کدام طرح با شما بهتر ارتباط برقرار میکند.» لوگوی استارتاپ شما عنصر تعیین کنندهی کسبوکارتان نیست اما به قطع یقین از اهمیت ویژهای برخوردار است.
پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.
گروه طراحی داخلی لارن
تلفن پذیرش آگهی:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱
کانال تلکرام ما
نمونه طراحی لوگو
نمونه طراحی ست اداری
درخواست ثبت برند