توسط hamedrashvand ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در برندینگ, مجله

افزایش تاثیر لوگو

در طراحی لوگو هنگامی که بحث از تاثیر لوگو در میان باشد ، ما با سه فاکتور اصلی روبرو خواهیم بود :

۱ –  جذب مخاطب در نگاه اول

۲ – مرحله تفکر

۳ –  تثبیت لوگو و حک آن در ذهن بیننده لوگو

برای اینکه طراحی لوگو دارای بیشترین تاثیر گذاری در مرحله تثبیت باشد ، باید مرحله اول یعنی جذب نگاه مخاطب و در پی آن تشویق  تحریک به تعقل در مورد لوگو را به درستی انجام داده باشیم .

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

لوگو گریم تخصصی عروس فاطمه کهکشان

photo_2017-09-11_12-32-03

photo_2017-09-11_12-31-50

تلفن پذیرش آگهی:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱

یک دیدگاه بنویسید.